Tuesday, October 22, 2013

Main Masak2

Saya tak pakar memasak.  Memasak pun ikut mood. Jadi, bila mood memasak saya timbul dan apa yang saya masak tu "menjadi", maka saya pun dengan rasa bangga dan syok sendiri mengambil gambarlah apa yang saya masak tu....hehehe

So, di bawah ini adalah beberapa gambar benda-benda yang saya masak.  Ada resipi saya dapat dari buku, ada dari blog dan ada juga resipi emak.  Resipi sendiri memang tak ader lah :)

Apam Labu

Bubur Pedas

Pasta Goreng

Lebihan kek raya saya buatkan puding lah konon nyer :)

Puding Oreo

Puding Roti Caramel

Chocolate Muffin

Vanilla Cup Cakes

Vanilla Cup Cakes dan Chocolate Rice Muffin

Carrot Cake

Moist Chocolate Cake

Nasi Hujan Panas

Ini yang paling selalu saya masak, Spaghetti , kegemaran anak2

Ini favourite saya...udang masak kunyit

Ini persiapan nak buat Moist Chocolate Cake :)

No comments:

Post a Comment