Saturday, January 16, 2010

Ais Krim

Hari ini, selain daripada pergi menghantar dan mengambil Haziq bermain futsal dan Miq ke Sekolah Memandu, aku tak ada apa-apa rancangan lain. Suami tersayang masih di Johor atas urusan kerja. Rasanya aku nak cuba buat ais krim sendiri hari ini. Beberapa hari yang lepas aku ada jumpa resepi membuat ais krim dalam internet. Hmm...bahan-bahan dah pun ku beli semasa berkunjung ke Pasaraya tiga hari lepas.

Anis dan Haziq dah bertanya bila lagi aku nak buat Ais Krim tu. Tak sabar-sabar anak-anakku ini nak merasa ais krim buatan emak dia orang ni. Yalah..walaupun hari-hari boleh beli ais krim, tak kan sama dengan ais krim yang mak buat kan?

Jadi hari ni, aku nak buat ais krim sendiri for the very first time. InsyaAllah berjaya.

No comments:

Post a Comment