Tuesday, January 19, 2010

Happy Birthday Haziq


Alhamdulillah. Syukur kepada Allah, hari ini Ulangtahun Kelahiran ke-16 bagi anak keduaku: Muhammad Haziq bin Haji Hadi.

Haziq dilahirkan pada jam lebih kurang 3:45 pagi 19 Januari 1994 di Hospital Umum Sarawak. Sangat senang melahirkan Haziq. Aku tidak lama sakit semasa hendak melahirkan Haziq, mungkin sebab aku mengandung agak rapat. Semasa Haziq dilahirkan, Iqbal, anak sulungku baru berumur 1 tahun11 bulan.

Haziq tahun ini belajar dalam Tingkatan 4 di Sekolah Menengah Agama Tun Ahmad Zaidi, Kuching. Kata Haziq, dia bercita-cita menjadi Jurutera. Sebagai ibu, aku tetap mendoakan kejayaan Haziq dalam apa juga bidang yang dia bakal ceburi. Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita. Maka kepada Allah lah kita berdoa dan bertawakkal.

Semoga Haziq dipanjangkan umur dalam keimanan dan ketaatan yang menebal kepada Allah, diluaskan rezeki, diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa dalam pelindungan dan keredhaan Allah.

1 comment:

along.aggay said...

sik terlambat tuk along wish epi burfday to aziq... *same umo dengan adik bongsu kamek eh* study smart ya ziq... u can du it... insya Allah, apa nok kita idam nya... akan tercapai... =)

Post a Comment