Wednesday, June 6, 2012

Kenangan Umrah 2012

Pada 4 Mei hingga 15 Mei 2012, saya bersama suami, mak, ayah, Ani (adik yg nombor 4) dan dua orang mak saudara bersama suami masing2 telah pergi mengerjakan umrah.  Syukur alhamdulillah...akhirnya saya pergi juga.  Walau suami dah mengerjakan haji dan umrah  sebelum ini...saya tidak turut serta, bukan suami tak ajak, tetapi...entahlah, mungkin itu yang dikatakan orang belum sampai seru.:))

Dalam rombongan pakej umrah kami, saya berjumpa seorang kawan sama sekolah dan juga seorang bekas guru saya semasa di Sekolah Menengah...Alhamdulillah..itulah aturan Dia yang maha Berkuasa.

Bila di sana....perasaan syahdu tu.....tidak terkata...

Saya berazam untuk memperbaiki diri dalam hubungan dengan yang Maha Pencipta..

InsyaAllah.....semoga dikurniakan Allah rezeki, saya ingin ke sana lagi dan berazam untuk menunaikan fardhu haji...amin ya Allah.

Antara gambar2 kenangan semasa umrah :
                  
           
Bapa tersayang 
Hari pertama di Madinah...dlm perjalanan ke Masjid Nabawi
Bersama mak
First time melihat Masjid Nabawi
Unta di Arafah
Me and hubby


No comments:

Post a Comment