Monday, January 16, 2012

Keratan Akhbar

Alhamdulillah...segala puji bagi Allah.

Semalam saya kemas2 kabinet dalam bilik tidur, terjumpalah dengan keratan2 akhbar ini yg saya simpan dalam clear holder. Jadi, sebelum keratan akhbar ini pudar dan tak boleh dibaca lagi, eloklah  scan dan simpan dalam blog ku ini sebagai kenangan..

Sayang sekali, ada lagi beberapa keratan akhbar yg ada muka saya telah hilang, mungkin dah terbuang secara tak sengaja. Saya ni bukanlah orang yg berpangkat besar, jadi tidaklah banyak muka saya masuk paper, bila sekali-sekala muka masuk paper tu, saya gunting dan simpanlah sebagai kenangan. :))

Keratan akhbar yg dah kekuningan ni diambil dari Sunday Tribune bertarikh 23 Oktober 1988. Gambar tu diambil semasa penyampaian sijil tamat SAO Induction Couse untuk seramai 41 orang Sarawak Administrative Officer intake tahun 1988. Utk SAO intake tahun 1988, drp 41 org, hanya 3 sahaja perempuan.:))

Yang di atas ni pula diambil semasa bertugas melayan tetamu2 VIP yg melawat Pameran Perayaan 45 Tahun Sarawak Merdeka pada tahun 2008. Banyak masa dan tenaga telah dicurahkan untuk mempastikan perlaksanaan pameran tersebut.

2 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Pn Rosmawati

Alhamdulillah la tu...

Rosma Majidee said...

Waalaikumsalam Atuk,

TQ

Post a Comment