Wednesday, February 24, 2010

Catatan Seminggu 3/10

Isnin (15/Feb) dan Selasa (16/Feb) merupakan public holidays sempena CNY. Tak banyak yg aku buat dua hari tu. Just buat grocery shopping and masak for family.

Rabu (17/Feb) hingga Sabtu (20/Feb), aku berkampung di Santubong Resort. Dikurung di sana untuk buat bengkel/workshop atau sekarang lebih dikenali sebagai Makmal atau Lab. Kami buat Lab apa, tak payahlah aku sebut disini.

Antara rakan-rakan lab members. My sister, Dewi Rahmaz pun ada. Dia wakil Pejabat Peguam Besar Negeri Sarawak.


View dalam bilikku di Santubong Resort. Luas, dengan dua buah katil queen size. Itu anakku Anis tengah rileks atas katil.

View yg aku ambil selepas jogging pada waktu pagi di Santubong Resort.

Anyway, aku rasa bertuah kerana dilantik sebagai team member utk Lab tersebut. Aku belajar byk perkara baru dari member2 Lab yg kebanyakannya lebih berusia dan lebih byk pengalaman. Dengan menghadiri Lab tersebut aku semakin ingin utk menjelajah ke Ulu Sarawak. Negeriku Sarawak terlalu besar, setakat ini yg paling jauh aku pernah pergi dlm Sarawak ialah Kapit dan Taman Negara Mulu.

Permandangan kawasan Bakun dalam Daerah Belaga Sarawak. Empangan Bakun hanya menunggu masa sahaja lagi untuk impoundment.

Ahad (21/Feb), selepas check out dari Santubong Resort, aku dan Anis hantar hubby ke airport. Hubby ada kerja di Sibu until Rabu.

Walaupun minggu ketiga bulan Februari 2010 yg lepas sungguh memenatkan, namun ia minggu penuh makna bagiku. Ia akan kekal sebagai kenangan manis dalam hidupku.

No comments:

Post a Comment